İADE VE İPTAL İŞLEMLERİ

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ücretsiz olarak tarafımıza iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün faturası ve varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içerisinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır ve ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır (tadilat görmemiş, kirlenmemiş, kullanılmamış, yıkanmamış vs. Aksi halde iade talebiniz kabul edilmeyecektir)

www.anakiz.com.tr’den satın aldığınız ürünlerden sınırlı sayıda stok mevcut olduğundan internet mağazamızda renk/beden/ürün değişimi yapılmamaktadır. Ancak ürünü tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz. Akabinde tarafınıza para iadesi gerçekleştirilir. 

Ürünle birlikte tarafınıza gönderilen Fatura’nın arkasında İADE TALEP FORMU bulunmaktadır. Talebiniz ücret iadesi yönünde ise iade formunda ilgili alanı, hediye çeki yönünde ise formda talep edilen alanı ve formu eksiksiz şekilde doldurmanız gerekmektedir. İade formunda yer alan KARGO İADE KODUNU kargo yetkililerine belirtip ARAS KARGO firmasından iadenizi ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. İadenizi gönderdikten sonra kargo firmasından alacağınız gönderi kodunuzu saklayınız. Gerekli olması durumunda sizden talep edilecektir. 

İADE FİRMA ADI: BBA E-TİCARET

İADE TUTARININ HESABINIZA YATIRILMASI:

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, ürün bedeli tarafınıza en geç on (10) gün içerisinde iade edilir. Siparişlerinizde ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı iade talep formunda belirtmeniz gerekmektedir. İadeniz onaylandıktan sonra 5 ile 10 iş günü içerisinde ödemeniz gerçekleşir. Konu ile ilgili müşteri hizmetlerimiz tarafından SMS olarak bilgilendirme sağlanır.

ELİME GEÇEN ÜRÜN KUSURLU NE YAPMAM GEREKİYOR?

Anakiz.com.tr olarak kalite kontrol testleri uygulamaktayız. Ancak tüm ürünleri kontrol etme şansımız olmadığından üretici kaynaklı bir problem karşılaşmış olabilirsiniz. Bu durumda ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak talebinize göre iade ya da stoklar dahilinde değişim işlemi yapılacaktır. 

SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM?

Siparişiniz kargoya verilmeden anakiz.com.tr kullanıcı paneliniz üzerinden iptal talebi oluşturmanız gerekmektedir. Akabinde +90552 512 22 00 whatsapp müşteri hizmetlerimize sipariş iptaliyle alakalı talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Ekibimiz bu talep doğrultusunda sizinle iletişime geçip sipariş iptalini gerçekleştirecektir. 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR